دل بوسکه :" حرفهای مورینیو بچگانه است "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

ویسنته دل بوسکه در مصاحبه با رادیو کادنا سر گفت که کاسیاس در جام کنفدراسیون ها حضور خواهد داشت اما فعلا در اردوی تیم ملی اسپانیا حاضر می شود . وی در مورد مورینیو نیز گفت :" این یک مسئله بچگانه برای من است . فقط به فنلاند فکر می کنم . "
وی گفت :" از حرفهای هیچ کس ناراحت نمی شوم . 48 ساعت تا بازی با فنلاند مانده است . دوست ندارم که بیخود حرفی بزنم . این یک مسئله بچگانه برای من است . من فقط به فنلاند فکر می کنم . من و مورینیو دو مربی با روشهای متفاوت هستم . برای اولین بار در مراسمی در هفته گذشته او را از نزدیک دیدم و روابطم در همین حد است . دو آتشه هایی که از مورینیو حمایت می کنند ؟ آنها عده ای فاقد ادب هستند که مدام باید ازشان ترسید . "
دل بوسکه در مورد آلبیول گفت :" دو مدافع خوب و پویول را داریم و به دنبال یکی دیگر هستیم . اینیگو مارتینز هم گزینه خوبی بود اما فعلا در تیم جوانان بازی می کند . آلبیول در پنج تا از ده بازی اخیر حاضر بوده و آماده است . "
وی در مورد کاسیاس نیز گفت :" اکنون بازی نمی کند اما در جام کنفدراسیون ها حاضر خواهد بود . او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ اسپانیا با 140 بازی ملی است که خیلی چیزها به ما داده و برایش احترام زیادی قائلیم ."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 7:36 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 123160
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1